2010年 02月 1日 月曜日 10:58
Miałem cholerny problem z tym co umieścić na pierwszym miejscu, dlatego będzie bez kolejności
Ortega Cartel - Lavorama
http://img717.imageshack.us/img717/2589/ortegacartellavorama.jpg
Dam-Funk - Toeachizown
http://img96.imageshack.us/img96/6223/damfunktoeachizown.jpg
Sa-Ra Creative Partners - Nuclear Evolution: The Age of Love
http://img535.imageshack.us/img535/999/saracreativepartnersnuc.jpg
Mos Def - The Ecstatic
http://img63.imageshack.us/img63/5640/mosdeftheecstatic1.jpg
k-os - Yes!
http://img204.imageshack.us/img204/2641/kosyes2009.jpg
Maxwell - BLACKsummers'night
http://img204.imageshack.us/img204/9634/bsnj.jpg
Nicolay - City Lights vol. 2 - Shibuya
http://img535.imageshack.us/img535/1600/nicolayshibuya1.jpg
Q-Tip - Kamaal/The Abstract
http://img716.imageshack.us/img716/9190/folderq.jpg
Mayer Hawthorne - A Strange Arrangement
http://img685.imageshack.us/img685/9998/mayerz.jpg
Hypnotic Brass Ensemble
http://img535.imageshack.us/img535/2306/hbet.jpg
A oprócz zwycięskiej dziesiątki serwuję albumy, które może nie są tak rewelacyjne (wyjątkowo subiektywna opinia), ale NA PEWNO są warte odsłuchania.
Deadmau5 - For Lack Of A Better Name
Sekaku - Zła Karma
Nosaj Thing - Drift
Obba Supa – TO:AM-FREE:AM
Shafiq Husayn – Shafiq En' A-Free-Ka
Blakroc
NP. - NP
Kollage - Volume 01
Clipse - Til the Casket Drops
Kid Cudi - Man On The Moon: The End Of The Day
Ktoś może być zaskoczony, że tych albumów jest tak mało albo, że polskich krążków jest do policzenia na palcach jednej ręki. Wynika to z tego, że bardziej interesują mnie poprzednie lata i nadrabianie braków. Poza tym sądzę, że wybrane przeze mnie albumy przetrwają próbę czasu (ta 10, bo z resztą to zobaczymy), a to jest duże wyróżnienie.