2011年 01月 25日 火曜日 16:45
Zestawienie możecie przeczytać również w pełnej wersji z opisami pod adresem
Rozczarowania roku/Biggest dissapointments - http://wyspajowisza.blogspot.com/2011/01/muzyka-podsumowanie-roku-2010-w-oczach_24.html
Biggest dissapointments:
8. All That Remains - For We Are Many
7. Ill Nino - Dead New World
6. Sabaton - Coat of Arms
5. Nonpoint - Miracle
4. Linkin Park - A Thousand Suns
3. Disturbed - Asylum
2. Godsmack - The OracleGodsmack
1. Haste the Day - Attack of the Wolf King
Najlepsze albumy część 1/Best albums part 1 - http://wyspajowisza.blogspot.com/2011/01/muzyka-podsumowanie-roku-2010-w-oczach_30.html
Najlepsze albumy część 2/Best albums part 2 - http://wyspajowisza.blogspot.com/2011/01/muzyka-podsumowanie-roku-2010-w-oczach_31.html
Best albums:
20. Taproot - Plead The Fifth
19. Demon Hunter - The World Is a Thorn
18. The Contortionist - Exoplanet
17. Carnifex - Hell Chose Me
16. Rahim - Podróże po amplitudzie
15. Myrath - Desert Call
14. Frontside - Zniszczyć Wszystko
13. War of Ages - Eternal
12. Living Sacrifice - The Infinite Order
11. Mutiny Within - Mutiny Within
10. O.S.T.R. - Tylko dla dorosłych
9. Soulfly - Omen
8. Silent Civilian - Ghost Stories
7. Stone Sour - Audio Secrecy
6. 36 Crazyfists - Collisions and Castaways
5. Machinae Supremacy - A View from the End of the World
4. As I Lay Dying - The Powerless Rise
3. Gentleman - Diversity
2. The Sorrow - The Sorrow
1. Parkway Drive - Deep Blue